perjantai 31. lokakuuta 2014

ONKO KYSYMYKSESSÄ TERROREITTEN KOSTOT ?

Näyttää siltä ei tarvitse mennä merta edesmmäs kalaan. Yhä mielipiteeni on se, että olen joutunut tämän maan kansalaisena Suomalaisten virkamiesten "terroreitten" koston uhriksi. Minun ei olisi pitänyt käydä heidän rikoksiansa paljastamaan. Minun olisi pitänyt rikokset painaa ns. villaisella. Näin ei olisi KRP, alioikeudet, hovioikeudet ja KKO  päässeet sapatoimaan selvät todisteaineistot vahingokseni.

Hyvä salaliitto toiminut vuodesta 1979 lähtien minun hiljentämiseksi tehdyistä törkeistä väärennös- ja virkarikoksista. Viimein terrorit langettivatt minulle 20 vuoden kestävän tuomion elettäväkseni.

Tuomio ollut yksimielinen ja näin tuli "kidutusta" 20 vuotta, joka päättyy joulukuussa 2017, kun ulosmittauksien aika täyttyy.

Jos JUMALA suo minulle elonpäiviä, että näkisin joulukuun 2017. Tämän jälkeen vielä Jämsäläiset veronmaksajat jäävät saamatta yli 50.000 e, jonka  aiheutti Jämsän seudun terveydenhuollon kuntayhtymä YHTYMÄNHALLITUS veronmaksajilleen.

Ei Jämsäläisten veronmaksajien tarvitse enää ihmetellä sitä, kun kaupungilla on valuuttapula.
Yhtymänhallituksen olisi pitänyt oikeudenkäyntti kulut ottaa niiltä henkilöiltä, jotka syyllistyivät erittäin törkeän väärennös- ja virkarikosjuttuun, eikä rikostenuhria olisi pitänyt pistää maksumieheksi.

Ainakin kaupunki jotain oppii tästä, että pitäisi puolustaa oikeutta, eikä ryhtyä suojelemaan rikollisuutta kuin tekivät minun nujertamiseksi, että kalliiksi käy yhtymänhallituksen päätös.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti