maanantai 8. syyskuuta 2014

22.10.2004 RÄSÄSELLE KIRJE

"PÄIVI RÄSÄNEN
Eduskunta

Käsiini sain luettavaksi paikallislehden Koillis-Häme. (14.10.2004) Lainaan tähän lehdestä, "Laadukkaat terveyspalvelut on käytettävä turvaamaan kaikille".

KLysynkin, että milloin Te puheenjohtajana ryhdytte tositoimiin, että minäkin saisin laadukkaan hoidon hoitovirheestä?

Tähän mennessä itse olen joutunut maksamaan kaikki lääkkeet ja hoidot, jotka aiheutuvat hoitovirheen aiheuttamasta sairaudesta. Pihti oli pahoinsyöpynyt ja tästä sain metallimyrkytyksen, joka aiheutti parantumattoman polyneuropatian. Arstilan hoidossa olen ollut 18.10.1982 lähtien, kun Teidän mainitsema laadukkaita hoitoja en saanut, hoitovirheen tehneiltä lääkäreiltä ja heidän apureiltaan.

Tuolloin olin perheen elättäjä, koska vaimoni oli kotiäiti, kun hoidettavia lapsia meillä oli kuusi. Puolueellanne on toiseksi tärkein asia perhe. Nyt odotankin sitä, miten aijotte täyttää tämän tärkeän tehtävän kohdallani ?

Ei ole myöhäistä vieläkään, koska korvaukset on saamatta yli 20-vuoden ajalta. Potti sen kuin kasvaa, kun  sairaus yhä pahenee ja tämä tietää lisää hoitoja ja lääkkeitä.

Rikoksena juttu vanhenee marraskuussa 2007, joten väärät valat ovat rikosoikeudellisesti voimassa. Me rikosten uhrit odotamme vain tekoja päättäjiltä. Hurskaisiin lupauksiin olemme täysin kyllästyneitä, koska näillä äänestäjiä tahallaan johdetaan harhaan vuodesta toiseen.

Uskon varjolla tässä yhteiskunnassa tehdään rikoksia ja samalla rahaa käärivät omiin taskuihinsa. Eräskin laamanni toivotti minulle monta kertaa kädestä pitäin Jumalan siunausta. Hän teki toivotuksen johdosta minulle petospäätöksen, eli pisti väärentäjien oikeudenkulut minun maksettavaksi yli 280 000 mk. Koneisto pelaa politiikkojen säätämien lakien mukaan ja nyt perivät pienestä eläkkeestäni 110 E kk, siis ulosmittaavat.

Eläkkeellä oleva poliisi sanoi minulle kesällä, "että he poliisisssa tätä pitkään seurasivat, että kuinkka kauan hän tuota tekee ?" Eläkkeelle asti teki, siis rahalla näitä petospäätöksiä.

Tämäkö on sitä laadukasta terveyspalvelua ? Maksan lääkärin oikeudenkäyntti kulut, joka väärensi röntgenkuvat ym. Siis hyvään suuntaan ollaan menossa tässä maassa.

Kunnioittavasti
Reino Virtanen".


Ulosmittaukset yhä jatkuvat, sekä hoito ja lääkekulut sen kun suurenevat. Jos Jumala suo minun elävän vuoteen 2017 lopulle, niin vihdoin loppuu ulosmittaukset eläkkeestä, kun täyteen tulee 20 vuotta. Kyllä välillä huvittaa tämä armaan maamme meininki, että mikä tämän kaiken loppu vielä tulee olemaan? Ainakin se on varmaa, että Jämsän kaupunki jää saamatta minulta maksamiaan oikeudenkäynmtti kuluja noin 50 000 E. Minä kai olen yksi syyllinen Jämsän kaupungin rahapulaan.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti